Vilken dag Posted on 2014-09-19 16:31 by Jan Jönsson Sitter i brunnen på Hönö denna underbara sommarkväll mitt i september. Varm sol, lite vind och gott vin. Imorgon tar vi ner segel då jag tror det blir sämre väder framöver. Säsongen börjar närma sig slutet trots allt. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Sailing weekend
2014-09-19 Jan Jönsson Mollösund med kanonväder!En undanvind segling på 8-10 m/s under en grå himmel. I höjd med Skärhamn kom en rejäl regnskur som...
2014-09-19 Jan Jönsson SkärhamnFör 2 veckor sedan var vi i Skärhamn och då passade vi på att gå en av vandringslederna på Tjörn, To...
Ser jobbigt ut!!