Ny webplattform Posted on 2014-03-20 21:28 by Jan Jönsson Nu släpper jag iWeb och går över till wordpress. Inte helt enkelt som det verkar, kommer nog ta ett tag innan man är en fena på denna plattform. Räknar med en hel del strul till en början. Håll ut! Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Sailing weekend
2014-03-20 Jan Jönsson Mollösund med kanonväder!En undanvind segling på 8-10 m/s under en grå himmel. I höjd med Skärhamn kom en rejäl regnskur som...
2014-03-20 Jan Jönsson SkärhamnFör 2 veckor sedan var vi i Skärhamn och då passade vi på att gå en av vandringslederna på Tjörn, To...
vad är detta? tror att du behöver lägga lite tid på denna länk…. https://www.youtube.com/watch?v=-1WYXrGOAA0
Kämpa på!