image Attached Source Sæby Ännu en härlig dag på havet och nu ligger vi i Sæby hamn. Nu har vi bara ett stop kvar sedan är vi hemma igen. Imorgon komme William och Adam hit och är med resten av resan. image
2018-09-22 Jan Jönsson Kollision på MarstrandFörra helgen när vi var på Marstrand såg vi något vi aldrig sett tidigare även om det varit mycket n...
2017-07-17 Jan Jönsson Houston & TorontoIdag åker jag till Houston för en veckas jobb och därefter Toronto. Blir en bra avslutning på arbete...