Sæby Posted on 2016-07-25 14:50 by Jan Jönsson Ännu en härlig dag på havet och nu ligger vi i Sæby hamn. Nu har vi bara ett stop kvar sedan är vi hemma igen. Imorgon komme William och Adam hit och är med resten av resan. Man blir trött av att segla! Lunch på kajen. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Summer sailing
2017-08-17 Jan Jönsson Port d’andraitx, Ibiza mot Gibraltar fortfarande till havs…Igår vid soluppgången lämnade vi Ibiza's västra spets och satte kurs mot spanska fastlandet och vid...
2014-07-03 Jan Jönsson Imorgon drar vi…iväg på sommarsegling. Vi börjar med Anholt imorgon, prognosen säger sydväst vridande till sydost, h...