image Attached Source Sæby Ännu en härlig dag på havet och nu ligger vi i Sæby hamn. Nu har vi bara ett stop kvar sedan är vi hemma igen. Imorgon komme William och Adam hit och är med resten av resan. image
2019-07-21 Jan Jönsson KalmarTillbaka i Kalmar igår efter motorgång hela vägen med vinden i näbben. Malin tog tåget hem några dag...
2014-08-24 Jan Jönsson Hemsegling med problemIdag seglade vi hem från Hönö på förmiddagen i SV 8-11. Vi satte segel, stängde av motorn som vanlig...