Kuling Posted on 2014-03-22 16:43 by Jan Jönsson Vinden bar fortsätter, 17 m/s i byarna på Hönö, kallt som f.. Båten är nästan helt i ordning, bara seglen som skall upp, kanske imorgon om vinden vill. Efter kall dag i vinden sitter det fint med en god köttbit och lite rödvin. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Sailing weekend
2014-03-22 Jan Jönsson Mollösund med kanonväder!En undanvind segling på 8-10 m/s under en grå himmel. I höjd med Skärhamn kom en rejäl regnskur som...
2014-03-22 Jan Jönsson SkärhamnFör 2 veckor sedan var vi i Skärhamn och då passade vi på att gå en av vandringslederna på Tjörn, To...