En go dag! Posted on 2024-12-01 09:31 by Jan Jönsson Efter en långpromenad i ett blåsigt Skärhamn blev det en god middag på Vatten som bjöd på tonfisk, svamp risotto och bergtunga. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Sailing +4 day's
2014-06-21 Jan Jönsson VindgeneratorNu sitter bind generators på plats. Efter att ha provat igår är jag tveksam till funktionen, i 6-7m/...
2019-04-17 Jan Jönsson Påskharen i LysekilMed tanke på att vi bytt båt så har vi inte varit i Skärhamn eller norr om sedan Påsken 2016. Men im...