Køpenhavn Posted on 2015-08-03 16:38 by Jan Jönsson Grymt varmt i Køpenhavn idag. Ännu en dag med platt vatten på havet, vi hade inte mer än 2 m/s från Syd. Vi ligger näst längst in i Nyhavn, perfekt plats. Detta är helt klart en av våra favoritställen! Lunch på Strøget är alltid bra. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Summer sailing
2018-08-04 Jan Jönsson Dag 12 (3/8) – Dimma på kanalenLämnade Brest med blå himmel kl.06.45. Vilket fantastisk område för båtliv, många hamnar och skyddad...
2014-07-08 Jan Jönsson Helsingör i solenIdag ligger vi kvar i Helsingör. Solen är tillbaka efter några timmar med regn igår. Mycket båt i rö...