Karlskrona Posted on 2015-07-27 19:17 by Jan Jönsson Det blev en extra dag i Kalmar pga väder men idag gick vi 54 Nm till Karlskrona. Det var länge sedan jag var här senast, skall bli kul att ta en titt imorgon. Bra början med en god middag i hamnen på Rest. Sjörök. Mulen himmel hela dagen. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Summer sailing
2016-06-29 Jan Jönsson StorasysterKanonväder i Gilleleje igår, sol hela dagen. På eftermiddagen fick vi sällskap ev en nyare storasyst...
2025-07-17 Jan Jönsson Sommarsegling – haveriAnna & Håkan angjorde dockan i tisdags eftermiddag, vi hade en trevlig eftermiddag och senare mi...