Bogense x 2 Posted on 2016-07-17 16:22 by Jan Jönsson Idag är vi kvar i Bogense men imorgon blir det Samsø. Solig och fin morgon men sedan en gråmulen dag. Bogense är tydligen Fyns största fritidsbåtshamn med 700 platser. Rambo trivs som fisken i vattnet ombord. Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade 📂This entry was posted in Summer sailing
2015-07-30 Jan Jönsson SimrishamnStrax efter soluppgången lämnade vi Karlskrona med sikte på Ystad. Väl ute på fritt vatten hade vi v...
2014-07-12 Jan Jönsson RødvigEn fin dag igen på havet till Rødvig. Segling halva dagen sedan lite hjälp av motorn. Ganska lite bå...Cloud