image Attached Source Middelfart När vi startade imorse blev jag lite orolig att vi inte skullefå vind över 10 m/s? Men det gick ganska snabbt över, 10-13 under 3 h en stund senare. Efter det dog vinden till 2 för att sedan sätta far... image image
2014-05-29 Jan Jönsson Donsö i solenVår "vanliga" plats på Donsö var redan upptagen igår av Nord West klubben med 11 båtar. Samling inna...
2014-06-22 Jan Jönsson Vindgenerator del 2I går demonterade vi vindgeneratorn för att försöka lösa problem med vibrationer i huset. Det visade...