image Attached Source Storasyster Kanonväder i Gilleleje igår, sol hela dagen. På eftermiddagen fick vi sällskap ev en nyare storasyster till vår båt, en Beneteau Sense 55. Jättefin båt och rejält stor. Vi fick dessutom en visning av... image
2015-07-15 Jan Jönsson Byxelkrok Tillbaka i lilla mysiga hamnen på Byxelkrok efter en dag i solen på havet. I hamnen i Visby var det...
2024-08-10 Jan Jönsson Sommarsegling Varberg – ÖckeröI torsdags lämnade vi Varberg för sista sträckan upp till Öckerö. Blev tidigare än vi tänkt men vi v...